Lansigt wil haar klanten uitdagen om toekomstgericht te denken en te doen. Dit uitdagen vindt voornamelijk plaats in de gesprekken tussen adviseur en klant. Het magazine Sigt stelt voorbeelden en portretteert ondernemers van allerlei pluimage. Wat hen verbindt, is dat zij op enig moment hun toekomst in beeld hebben gebracht en daaraan acties hebben verbonden. Zij zijn de ‘helden van het MKB’ doordat ze visie en durf hebben getoond.
Christian den Heijer breekt met Fietslease de traditionele markt open. Hij verteld over hoe hij zijn idee van het leasen van fietsen uitgewerkt heeft tot een mooie onderneming. Ondernemer Dirk-Jan Hijdra van Hijdra.com is aan het woord over zijn manier van klantbenadering. ''Ik wil twintig relaties per week spreken''.
Partner en adviseur Jan van Ginkel heeft veel ervaring op het gebied van overname van familiebedrijven. We gingen met hem hierover in gesprek, waarbij deze vraag centraal stond: ''Hoe zorgt u dat de overname van een familiebedrijf op een duurzame manier verloopt?'' Tot slot besteed Partner consultant Gerard Adriaanse aandacht aan de mogelijkheden van een business-intelligence dashboard. “Ondernemingen bezitten heel veel data, maar benutten die vaak niet. Lees dit en meer in deze Sigt:
25 juni 2020
Geplaatst in:
Nieuws,
Lansigt,
Magazine Sigt