Lansigt wil haar klanten uitdagen om toekomstgericht te denken en te doen. Dit uitdagen vindt voornamelijk plaats in de gesprekken tussen adviseur en klant. Het magazine Sigt stelt voorbeelden en portretteert ondernemers van allerlei pluimage. Wat hen verbindt, is dat zij op enig moment hun toekomst in beeld hebben gebracht en daaraan acties hebben verbonden. Zij zijn de ‘helden van het MKB’ doordat ze visie en durf hebben getoond.
Arno Graveland van AB Containers verteld over hoe hij het bedrijf van zijn vader overneemt en welke visie hij heeft op het ondernemen van een familiebedrijf. Jacob van Beek, sales director bij Esbro, zorgt dat elke week 11 miljoen kipproducten met de vrachtwagen mee kunnen. De logistiek moet perfect in orde zijn, want “wat vandaag geslacht wordt, gaat vandaag de deur uit.” Dura Vermeer neemt een 40% minderheidsbelang in Leeuwenstein Groep. Een interview met Gijs Naarding van Dura Vermeer en Barend van Doorn van Leeuwenstein Groep over het belang van samenwerking. HR manager Daphne Lievaart legt uit hoe je met je bedrijf een vitaalslag kan maken en gastcolumnist Henk Jan Kamsteeg aan het woordt over de oneindige mindset. Lees dit en meer in deze Sigt:
29 november 2019
Geplaatst in:
Nieuws,
Lansigt,
Magazine Sigt