Bij Lansigt kijken wij graag met u naar uw toekomstplannen. En als uw ambities en plannen veranderen, dan veranderen wij mee. In deze editie van ons magazine Sigt komen de plannen en ambities van ondernemers en collega's aan bod. Ook kijken we naar keurmerken en betekenisvol ondernemen.
Klantinterviews
In deze Sigt leest u het verhaal van twee mooie ondernemingen.
Schoonzus en zwager Hester en Kevin Verdonk van Verdonk woning- en projectinrichting b.v. delen hun verhaal. Zij namen dit jaar als vierde generatie het familiebedrijf over. Zij vertellen over hun keuze voor ondernemerschap, hun focus op kwaliteit en langdurige klantrelaties en het 100-jarig jubileum.
Wilhard Oldengarm vertelt hoe hij in 2010 her roer omgooide en ondernemer werd om met innovatieve oplossingen bij te dragen aan de energietransitie. Hij deelt zijn uitdagingen, strategische keuzes en de ambities die hij heeft voor zijn bedrijven Dutch Hydro Pump Solutions (DHPS) en HydroTopWorks.
Verbeter uw bedrijf met een keurmerk
Samen met partner Marc van den Eijnden bekijken we verschillende keurmerken die betrekking hebben op duurzame bedrijfsvoering. Wat past bij uw bedrijf?
Betekenisvol Ondernemen
Stephan Ummelen, auteur van het boek 'Betekenis & Bullshit' deelt zijn visie over waardengedreven ondernemen en hoe bedrijven echte betekenis kunnen vinden en uitdragen. Hij benadrukt het onderscheid tussen ethische kernwaarden en oppervlakkige compliance.
Columns
In zijn eerste column als algemeen directeur beschrijft Martin van Beelen het belang van visie, samenwerking en flexibiliteit bij het maken en uitvoeren van ondernemingsplannen. De vaste column van Jacob Spoelstra gaat over (gebrek aan) communicatie.
Medewerkers in beeld
We sluiten de Sigt af met vier collega's aan het woord. We stellen deze keer Mariëtte Zegveld, Klaas Otte, Arjan Lodder en Kimberley Maat aan u voor.
5 december 2024
Geplaatst in:
Magazine Sigt