Toekomstbestendige werkgevers zien hun medewerkers als een investering. Dit blijkt uit onderzoek*.

Toekomstbestendig

Hoe kijkt u aan tegen uw medewerkers?

U ziet deze puur als kostenpost met daarbij de behorende omzet, marge en kosten.

Óf:

De medewerker is uw krachtbron: klanten zijn tevreden en blij én de medewerker zit zélf lekker in zijn / haar vel.

In ieder geval is het opbouwen van een langdurige relatie tussen werkgever, medewerker en klant winstgevend op de lange termijn. Het is dan belangrijk dat u gezien wordt als goede werkgever!

Positioneer uzelf als goede werkgever!

Medewerkers met de juiste attitude en mensenkennis zijn schaars. Koester hen zodra je ze vindt! Een goed salaris en doorgroeimogelijkheden zijn belangrijk. Om medewerkers binnenboord te houden zijn goede secundaire arbeidsvoorwaarden noodzakelijk!

Investeer in uw medewerkers zodat zíj de klant van de toekomst ook aan u kunnen binden.

Onze 3 eerste tips:

Laat de medewerker zich ontwikkelen d.m.v. opleiding en training; Geef als eigenaar / manager / leidinggevende zelf het goede voorbeeld; Zorg voor een prettige sfeer op de werkvloer.

Bij Lansigt hebben we de toekomst in beeld en brengen we u graag verder. Heeft u assistentie nodig om de juiste medewerker te vinden? Koestert u de medewerker? Wilt u wel verder maar weet u even niet hoe? Team LAHRS denkt graag met u mee!

* rapport Retail 2030 van INretail, de grootste brancheorganisatie in retail non-food voor ondernemers in de woon-, mode-, schoenen- en sportbranche

30 oktober 2019
Geplaatst in: Nieuws