DNA is de belangrijkste drager van erfelijk informatie. Het bepaalt welke haar- of huidskleur je hebt, maar ook welke erfelijke ziekten je kunt krijgen. Het vertelt je genetische code, wie je (voor) ouders zijn of wie ze waren. Deze genetische code is uniek en daarom ook erg belangrijk, er worden zelfs moordzaken mee opgelost.
Net als mensen hebben bedrijven ook DNA. Dat DNA is een stuk complexer, omdat het bestaat uit meerdere componenten en wordt gevormd door meerdere mensen. Die interne genetische code bepaalt wat je als bedrijf doet, waarom je doet wat je doet, waar je voor staat, hoe je functioneert en hoe je met mensen omgaat.
Wij zijn een organisatie die het traditionele denken wil doorbreken. Waarom alleen achteromkijken als de toekomst voor je ligt? Wat zijn cijfers zonder interpretatie? Wij willen samen met jou ondernemen en de drijvende kracht zijn achter jouw ambities. Door naast je te staan en jou te prikkelen, te inspireren en te stimuleren in jouw ondernemerschap. Scherpzinnig en toekomstgericht.
Bovendien geloven wij dat christelijke waarden en normen een goede basis vormen voor de samenleving en daarmee ook voor onze organisatie. Daarbij hoort denken en adviseren over duurzaamheid: zorgvuldig en verantwoord omgaan met de middelen die ons ter beschikking zijn gesteld. Dat doen wij zowel voor onze eigen organisatie als voor onze klanten.
Het is verleidelijk om jouw eigen mening voor waar aan te nemen. Maar net als bij het DNA van jou als mens kun jij dit niet zelf invullen, daar is onderzoek voor nodig. Met feedback van medewerkers en klanten kom je er achter wat het échte DNA is van jouw bedrijf. Hoe spannend het misschien ook lijkt, het is heel waardevol om te weten waar je staat en eventuele 'DNA-bugs’ te kunnen verbeteren.
Het motto uit ons DNA is: samen ambitie aanjagen. Nieuwe kansen creëren in een nieuwe tijd. Daar gaan we voor, met alles wat we in ons hebben. En met de persoonlijke benadering die je van ons gewend bent. Vanuit die ambitie gaan wij graag met jou in gesprek over het DNA van jóuw bedrijf. Waar matchen we? Waar verschillen we? En waar vullen we elkaar aan? Alleen zó kunnen we elkaars ambities aanjagen!
7 april 2022